2012. december 10., hétfő

Diám cicája

Sajnos mostanában csak készülnek a műhely termékek, de örömben - hogy végre kész van - sosem vagyok észnél eléggé, hogy rendes fotókat csináljak.
De ennek a cicának története van. Szeptemberben volt Diám szülinapja, és Dani kitalálta, hogy egy cicát szeretne adni ajándékba a huginak. Megkezdődött a keresgélés. Jó pár üzletben jártunk, aminek a végeredménye csak az lett, hogy találtunk számolatlan mennyiségű randa cicát, és nem kevés iszonyú drágát. Gondoltam ez így nincs rendjén, neki kell látnom egy házi készítésű cicának. Az elhatározást követő lépés egy megfelelő szabásminta megkeresése volt. Nem igazán tetszett egyik sem, úgyhogy rajzoltam egyet. Így készült a gyöngyházas ekrü színű, pöttyös fülű/pofijú/farkú cica. Daninak megmutattam a végeredményt. Szépen elmeséltem neki, hogy megnézheti, de ezt adjuk majd Diának szülinapjára. A cica nagyon tetszett Daninak, az ötlet, hogy Diának kell majd adni,  már korántsem... :)
A bejegyzéshez kapcsolódó feladvány (hivatkozással az első mondatomban leírtakra):
keresd a cicát a képen!! :)
Az első képen nincs cica, csak az átadással elcsattant puszi azóta is a kedvencem.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése